We hopen uiteraard dat de behandeling bij Gunez voor je naar wens verloopt. Daar zetten we ons ook volledig voor in. Mocht je ondanks dat toch ervaren dat iets niet helemaal naar wens verloopt, laat het ons weten. Graag willen we samen met je kijken wat we kunnen doen om een en ander voor je te verbeteren.
Je kan je vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert je klacht met informatie en advies op te lossen en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.
Het Klachtenloket Zorg is gemakkelijk te bereiken door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.
Meer info vind je op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/
Gunez GGZ werkt met ervaren psychologen met jarenlange ervaring in de interculturele ggz. We zijn actief in Rotterdam en omstreken en werken met de meeste verzekeraars. Neem contact met ons op als u vragen heeft.
AGB-code: 2221436
Hoofdkantoor:
Aelbrechtskade 202
3023JM Rotterdam
Maandag t/m zaterdag: 09:00-17:00
Zaterdag: Alleen per mail bereikbaar!
Locatie Gezondheidscentrum Veldhuizen
Bellestein 61A
6714DP Ede
Behandelstop!
Maandag t/m vrijdag: GESLOTEN